Connect met WNF - Reisverslag uit Zeist, Nederland van wnfredactie - WaarBenJij.nu Connect met WNF - Reisverslag uit Zeist, Nederland van wnfredactie - WaarBenJij.nu

Connect met WNF

Door: Froukje Zumbrink, Stagiaire Online @ WNF

12 Maart 2010 | Nederland, Zeist

Hi allen,

Leuk dat jullie ons volgen!

We zijn druk bezig met de oprichting van de WNF-groep :-), nog even geduld... Wil je nu al verhalen van onze collega's uit het veld lezen? Check dan:

- http://wnfjaap.waarbenjij.nu/
- http://wnflonneke.waarbenjij.nu/
- http://wnfesther.waarbenjij.nu/
- http://wnfgert.waarbenjij.nu/

Ook kun je ons volgen op Twitter, lid worden van onze Hyves en/of je foto's met ons delen in de WNF-groep op zoom:

- http://twitter.com/wnfnederland
- http://wnf.hyves.nl/
- http://gallery.zoom.nl/groep/223/wereld-natuur-fonds-groep.html

We hebben wilde plannen voor een tweetup met onze Twitter followers, een fotowedstrijd op zoom.nl en een leuk extraatje voor de eerste 100 nature spots die worden geplaatst in de WNF-groep op waarbenjij.nu, dus stay connected! :-)

Op wnf.waarbenjij.nu zal op zeer korte termijn een Wereld Natuur Fonds groep komen met verhalen en foto's van WNF medewerkers uit het veld, WNF reistips, informatie over de diverse WNF projecten en de door jullie zelf aangedragen mooiste nature spots wereldwijd! Hou deze site dus in de gaten!