Wereld Natuur Fonds groep in oprichting... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van wnfredactie - WaarBenJij.nu Wereld Natuur Fonds groep in oprichting... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van wnfredactie - WaarBenJij.nu

Wereld Natuur Fonds groep in oprichting...

Door: Froukje Zumbrink, Stagiaire Online @ WNF

05 Maart 2010 | Nederland, Zeist

Beste natuurliefhebbers,

Welkom op wnf.waarbenjij.nu!

Dit reisdagboek zal op zeer korte termijn worden omgetoverd tot een ware Wereld Natuur Fonds groep met verhalen en foto's van WNF medewerkers uit het veld, WNF reistips, informatie over de diverse WNF projecten en de door jullie zelf aangedragen mooiste nature spots wereldwijd! :D

Hou deze site dus in de gaten! De verhalen van onze collega's Gert (Themadeskundige Noordpool) en Lonneke (Themadeskundige Soorten) zijn nu al te volgen op wnfgert.waarbenjij.nu en wnflonneke.waarbenjij.nu. Gert plaatst een kunstwerk op een ijsberg in Groenland om op die manier aandacht te vragen voor de klimaatveranderingen en Lonneke woont CITES in Qatar bij, een congres waar afspraken zullen worden gemaakt over de internationale handel van bedreigde flora en fauna. Ook kun je de verhalen van Donald (Hoofd Klimaat) over de klimaattop in Kopenhagen en de verhalen van Johan (Directeur) over de Beagle reis teruglezen op wnfnederland.waarbenjij.nu.

Mocht je nu al ideeën of tips hebben over de invulling van de WNF groep of ons gewoon succes willen wensen, schroom dan niet om een reactie achter te laten, we zullen ze met plezier lezen!

PS: Onze lieve collega's Jaap en Esther hebben ook al mooie verhalen voor jullie geplaatst: zie http://wnfjaap.waarbenjij.nu/ en http://wnfesther.waarbenjij.nu/

• 11 Maart 2010 - 14:20

Erwin En Minke :

Leuk idee! Heb dan niet zelf direct voor het WNF gewerkt, maar ben in Maleisie wel veel met medewerkers van het WNF om gegaan. Leuk team heeft het WNF in Maleisie! En ik weet zeker dat een van de medewerkers van het WNF team die actief zijn in Belum-Temengor hier wel een verhaaltje voor willen maken! mvg Erwin

• 11 Maart 2010 - 14:26

Edwin Schuller:

Inderdaad leuk! Voor mij weer een tijdje geleden dat ik met het WWF heb gewerkt maar leuk om in contact te blijven!

• 11 Maart 2010 - 14:36

Dank voor jullie reacties! :-) Mochten jullie toevallig WNF-medewerkers in het buitenland kennen die hier een stukje over hun werk zouden willen schrijven, let me know!

Ook kan ik eventueel jullie WNF-ervaringen in het buitenland ergens een mooi plekje geven in de groep!

Op wnf.waarbenjij.nu zal op zeer korte termijn een Wereld Natuur Fonds groep komen met verhalen en foto's van WNF medewerkers uit het veld, WNF reistips, informatie over de diverse WNF projecten en de door jullie zelf aangedragen mooiste nature spots wereldwijd! Hou deze site dus in de gaten!