WNF medewerkers op reis - Reisverslag uit Zeist, Nederland van wnfredactie - WaarBenJij.nu WNF medewerkers op reis - Reisverslag uit Zeist, Nederland van wnfredactie - WaarBenJij.nu

WNF medewerkers op reis

Door: Froukje Zumbrink, Stagiaire Online @ WNF

15 April 2010 | Nederland, Zeist

Hi allen,

Het duurt niet lang meer voordat deze pagina zal worden verruild voor een ware Wereld Natuur Fonds groep met verhalen van WNF medewerkers op reis, duurzame reistips, mooie natuurplekken, het laatste WNF-nieuws en een forum waarop jullie je mening kunnen delen... nog eventjes geduld!

Ondertussen doen onze collega's al ijverig verslag van hun werkreizen. Dit zijn veelal mooi geschreven verhalen die laten zien hoe gevarieerd het WNF werk kan zijn en die soms enigszins ingewikkelde kwesties in duidelijke taal verhelderen. Vaak vergezeld van prachtige foto’s en leuke weetjes!

Zowel Marlou (delen van kennis over ‘friendraising’, China) als Stef (mensapenreis met donoren, Uganda) zijn onlangs op reis geweest en hebben hier verslag van gedaan, zie:

Momenteel zijn er een aantal bloggende collega’s op reis, leuk om te volgen! Petra doet verslag vanuit Brazilië (meedenken over de volgende campagne van WWF Brazilië ) en Arjan vertelt vanuit New Orleans (over de rol van de natuur bij klimaatveranderingen in deltagebieden). Ook Kaja (kennis delen ter ondersteuning van WWF Indonesië ) en Hans (bossen, Indonesië ) delen hun ervaringen met ons, zie:

Binnenkort zal Madeleine verslag doen van haar PhD onderzoek over Orang Oetang voedingsgedrag in gekapte bieden in Indonesië en ook Bart en Marthe zullen op waarbenjij.nu berichten over hun afstudeeronderzoek in Indonesië. Harko (themadeskundige bossen) zal meer vertellen over een conferentie die hij gaat bijwonen in Washington en Monique (themadeskundige footprint) zal ons informeren over de Water Stewardship bijeenkomst in Washington. Allen binnenkort te volgen op:
http://wnfbama.waarbenjij.nu/ (Bart & Marthe)

Wil je op de hoogte worden gehouden van de nieuwste verslagen van onze medewerkers op reis? Vul dan je e-mail adres in op de desbetreffende pagina (links onder).

Veel leesplezier gewenst! :-)

PS: Op http://www.wnf.nl/nl/contact/connect/ vind je meer informatie over onze andere social media kanalen

Op wnf.waarbenjij.nu zal op zeer korte termijn een Wereld Natuur Fonds groep komen met verhalen en foto's van WNF medewerkers uit het veld, WNF reistips, informatie over de diverse WNF projecten en de door jullie zelf aangedragen mooiste nature spots wereldwijd! Hou deze site dus in de gaten!